lis 19 2003 "I'm not your sister, you are not my brother,...
Komentarze: 0

Było baaardzo duzo rzeczy do odkrycia, lecz wczoraj kochanie pomogłeś mi odkryć to czego chyba zawsze szukałam..., to co jest najmilszą rzecza miejscem na swiecie !! Nie wiem co powiedziec, bo sam widziales moja reakcje tamtego wieczoru... To mnie juz na bank utwierdziło w przekonaniu , ze jestesmy dla siebie stworzeni... baaardzo cie kocham!!

A teraz wiadomosci najswiezsze..!!

Jestem zagrozona z 2 przedmiotow : polski ( z ktorego nie mam zadnej pozytywnej oceny, w sumie 7 lask) , historia ( 2 laski i nie pisany spr!!) ale spoko poprawie sie. Jakby to czytał pewien moj kolega fajny to powiedzialby tak, ze przynastepnym spotkaniu nakopie mi w ...pupe :D Chociaz ktos  sie o mnie martwi:D zartowalam, oczywiscie nie wspominam o cukiereczku, ktory jak sie dowiedzial od mojego taty ile mam lasek z polskiego, przejal sie bardziej odemnie, ja za to maial m totalna beke, bo wiem ze sobie poradze!!

W niedziele jest 18-tka w nonie mojego kofanego kolegi Saja, wiec jezeli jestes z mojej klasy , przypomne 8 c Samorządowej Szkoły Podstawpwej im. Kornela Makuszyńskiego nr 18 W Gdyni, to prosze o pilny kontakt, bo mam misje: zebrac fajnych ludzikuff z klasy i razem isc do Saja.

A teraz zegna i do nauki, zeby starzy nie pierdolili , buzka 4 all :*

kwiatki-karolinki : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj nowy komentarz